Seat Ibiza - testy, porady, recenzje, tuning samochodowy

KLUB SEAT IBIZA POLSKA
Forum miłośników marki Seat Ibiza


Łączny czas online:







Zgłoś swojego Seata do konkursu !

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 1 wrz 2010, o 12:11 
Offline
Uzytkownik
Uzytkownik

Dołączył(a): 31 sie 2010, o 07:35
Posty: 7
Płeć: Obojniak
Ostrzezenia: (0%)
Online: 3h 40m 45s
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 1 raz
auto: Seat Ibiza 1,9 TDi 2001
Witam dzis bylem u mechanika i po podpieciu pod vaga zczytal on bledy jak nastepuje:
Adres 01
17970 - nastawnik ilosci paliwa
1282 - elektorzawor dozowania paliwa
17957 - zawor regulacji turbo,otwarty obwod/zwarcie do masy
17849 - zawor EGR/zwarcie do masy
17958 - cisnienie turbosprezarki (TC),slaby przeplyw dolotu/wydechu,MAP,regulator
reszta blokow wyszla bez bledow

Dodam ze po uruchomieniu zapala sie kontrolka swiec zarowych i auto nie mam mocy jednak po zgaszeniu i ponownym odpalniu wszytko chodzi jak trzeba.Prosze o pomoc i ewentulne porady co do usuniecia usterek (gdzie w okolicy Katowic jest ktos kto dobrze ogrania te tematy?)- dzieki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Reklamy Google
Post
Online
Avatar u�ytkownika

Dołączył(a): 6 kwi 2008, o 22:00
PostNapisane: 1 wrz 2010, o 14:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2009, o 09:28
Posty: 9228
Lokalizacja: Mława
Płeć: Chłopak
Ostrzezenia: (0%)
Online: 55d 15h 48m 1s
Podziękował : 31 razy
Otrzymał podziękowań: 585 razy
auto: Vario't
Do przejrzenia pompa wtryskowa, turbosprężarka też bo przeładowanie pewnie ma, egr i n75


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 wrz 2010, o 14:10 
Offline
Uzytkownik
Uzytkownik

Dołączył(a): 31 sie 2010, o 07:35
Posty: 7
Płeć: Obojniak
Ostrzezenia: (0%)
Online: 3h 40m 45s
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 1 raz
auto: Seat Ibiza 1,9 TDi 2001
Marianoo co masz na mysli piszac "przejrzenia" czytalem troche o czyszczeniu nastawnika na forum ale dodam ze choc moze nie miec to wplywu ale byl myty silnik i sie zastanwiam teraz czy w wyniku tego nie ulegly zalaniu/zawilgoceniu jakies styki.Takze moja prosba na co i gdzie szczegolniepatrzec wiem juz zeby sprawdzic szczelnosc ukladu,jak czyscic EGR wystrczy sciganac waz i wybrac nagar czy cos wiecej trzeba?? dziekuje za szybko odpowiedz.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 wrz 2010, o 20:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2009, o 09:28
Posty: 9228
Lokalizacja: Mława
Płeć: Chłopak
Ostrzezenia: (0%)
Online: 55d 15h 48m 1s
Podziękował : 31 razy
Otrzymał podziękowań: 585 razy
auto: Vario't
Aaaa jesli myty to tak, wtyki masz zalane pewnie. Porozpinać i poczyścić wtyczki przy pompie ;)



Za ten post autor Marianoo otrzymał podziękowanie od DawidM
  Ocena: 4.35%
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 wrz 2010, o 20:18 
Offline
Uzytkownik
Uzytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 maja 2009, o 11:13
Posty: 877
Lokalizacja: Kozienice
Płeć: Chłopak
Ostrzezenia: (0%)
Online: 2d 17h 2m 51s
Podziękował : 1 raz
Otrzymał podziękowań: 12 razy
auto: Golf mk4 1.9 AGR+
to i ja sie podepne mialem takie ale sie skasowaly :

1) 17536 P1128 Długoterminowy pomiar paliwa – system za słaby (bank 1) B
2) 17756 i 17757 nie ma wytłumaczenia
3) 01044 P1749 Moduł kontroli transmisji – niewłaściwie zakodowany

Co one mogą oznaczać,jak je rozwiązać, czy samo skasowanie wystarczyło ?
http://www.vagradom.pl-->

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 wrz 2010, o 16:28 
Offline
Uzytkownik
Uzytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 gru 2008, o 13:08
Posty: 956
Lokalizacja: Konin/WLKP
Płeć: Chłopak
Ostrzezenia: (0%)
Online: 1d 3m 34s
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 40 razy
auto: IBIZA FL ASV 02r.
ja mam takie tlumaczenie:
17536-Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka uboga (weak mixture)
17756-Wzmacniacz zapłonu, uzwojenie pierwotne 1 - otwarty obwód
17757-Wzmacniacz zapłonu, uzwojenie pierwotne 2 - otwarty obwód
01044-Sterownik nieprawidłowo kodowany
sadzac po bledach posprawdzaj m.in sonde lambda i uklad zaplonowy, ecu dostaje bledne dane i wariuje, nie jest auto czasami zamulone lub nie wariuje na obrotach?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 wrz 2010, o 11:26 
Offline
Uzytkownik
Uzytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 maja 2009, o 11:13
Posty: 877
Lokalizacja: Kozienice
Płeć: Chłopak
Ostrzezenia: (0%)
Online: 2d 17h 2m 51s
Podziękował : 1 raz
Otrzymał podziękowań: 12 razy
auto: Golf mk4 1.9 AGR+
No czasami jak jest zimny to z wolnych obrotów ma takie przymulenie i potrafi szarpać ..., a możesz opisać dokładniej jak mam to sprawdzić ?
http://www.vagradom.pl-->

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 paź 2010, o 22:25 
Offline
Uzytkownik
Uzytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 cze 2009, o 19:23
Posty: 421
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Chłopak
Ostrzezenia: (0%)
Online: 3d 9h 16m 17s
Podziękował : 13 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy
auto: Seat Ibiza 6L, ASZ
Pozwolę wrzucic sobie tutaj foto z dzisiejszego VAGOWANIA.
Silnik chodzi równo, tylko mam czasem problem z odpaleniem po dłuższym postoju - po odpaleniu mała chmura białego dymu.
Czy te wartosci są poprawne ?
Załącznik:
P231010_16.17.JPG

Załącznik:
P231010_16.17[01].JPG

Załącznik:
P231010_16.18.JPG

Załącznik:
P231010_16.18[01].JPG


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 paź 2010, o 11:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2009, o 09:28
Posty: 9228
Lokalizacja: Mława
Płeć: Chłopak
Ostrzezenia: (0%)
Online: 55d 15h 48m 1s
Podziękował : 31 razy
Otrzymał podziękowań: 585 razy
auto: Vario't
rozrzad na nieodpalonym roznie lubi pokazac. Na odpalonym jest ok. Pompek trzeci jedzie w gore ale jeszcze jeszcze. Jak mozesz wejdz w grupe 023 tam masz bipy z pompek ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 paź 2010, o 20:10 
Offline
Uzytkownik
Uzytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 cze 2009, o 19:23
Posty: 421
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Chłopak
Ostrzezenia: (0%)
Online: 3d 9h 16m 17s
Podziękował : 13 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy
auto: Seat Ibiza 6L, ASZ
Sprawdziłem BIP'y:
Zimny, tuż po odpaleniu:
Załącznik:
P241010_15.31.JPG

Okolo 80 stopni:
Załącznik:
P241010_15.40.JPG


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 paź 2010, o 21:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2009, o 09:28
Posty: 9228
Lokalizacja: Mława
Płeć: Chłopak
Ostrzezenia: (0%)
Online: 55d 15h 48m 1s
Podziękował : 31 razy
Otrzymał podziękowań: 585 razy
auto: Vario't
No ten trzeci pompek to nie za specjalny jest. Te gorsze odpalanie po dłuższym postoju hmm zimno sie zrobilo i moze swieczki ??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 paź 2010, o 21:35 
Offline
Uzytkownik
Uzytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 cze 2009, o 19:23
Posty: 421
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Chłopak
Ostrzezenia: (0%)
Online: 3d 9h 16m 17s
Podziękował : 13 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy
auto: Seat Ibiza 6L, ASZ
On gorzej palił jak było tak +15 i więcej teraz jak jest chłodniej, odpala od strzała, a jak mam pełny bak paliwa to pali od razu czy jest -10 czy +30 ;] Swiece wszystkie nowe.
Coś czytałem żeby zbić te BIP'y można sprobować poprawić styk na kostce od pompki albo sprobować specyfiku STP do wtrysków - narazie problemów z jazdą nie mam także nie przejmuje się tym, poprostu trochę zaniepokoiło mnie wskazanie na tym 3 pompowtrysku, bo pamiętam kiedyś sprawdzałem i było OK. Czytałem że to może być też przez złą jakość paliwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 cze 2012, o 06:04 
Offline
Uzytkownik
Uzytkownik

Dołączył(a): 21 lis 2010, o 17:56
Posty: 9
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Płeć: Chłopak
Ostrzezenia: (0%)
Online: 9h 39m 48s
Podziękował : 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
auto: Ibiza 6L 1.4 BXW
Witam. wczoraj podlaczylem sie komputerem do mojej Ibizki i wyskoczyly mi nastepujace bledy:
17748 - czujnik polozenia walu rozrzadu CMP1/bank 1 - sygnal poza kolejnoscia
17756 - wzmacniacz zaplonu, uzwojenie pierwotne 1 - otwarty obwod
17757 - wzmacniacz zaplonu, uzwojenie pierwotne 2 - otwarty obwod
Moze ktos mial cos podobnego u siebie? Dodam, ze autko dziwnie sie zachowuje, zaraz po odpaleniu na wolnych obrotach czasami gasnie, a w trakcie jazdy wyczuwalny jest spadek mocy - auto slabo zbiera sie na obroty szczegolnie powyzej 3500 rpm/min.
Bardzo prosilbym o wszelkie wskazowki.
Z gory dziekuje.

-- 18 cze 2012, o 14:18 --

Problem rozwiazany:
17748 Uszkodzone kolo pasowe pompy wody cielo pasek rozrzadu, co spowodowalo, ze walek rozrzadu przeskoczyl o 2 zabki, naszczescie obylo sie bez uszkodzenia silnika. Pompa firmy DOLZ - nie polecam, u mnie nie wytrzymala nawet roku.
17756, 17757 uszkodzone kable/swiece zaplonowe badz cewka, ale narazie tego nie wymienilem.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Index Mapy strony Index Mapy strony RSS RSS Lista kanałów Lista kanałów
Powered by phpBB ® Forum Software © phpBB Group