Seat Ibiza - testy, porady, recenzje, tuning samochodowy

KLUB SEAT IBIZA POLSKA
Forum miłośników marki Seat Ibiza


Łączny czas online:







Zgłoś swojego Seata do konkursu !

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1711 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 86  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 24 lut 2011, o 20:05 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lip 2009, o 08:40
Posty: 3869
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Chłopak
Ostrzezenia: (0%)
Online: 15d 5h 18m 12s
Podziękował : 35 razy
Otrzymał podziękowań: 235 razy
auto: IBIZA 2.0 GTI 2E
matt-holla to musisz z tym zrobić porządek bo znowu przymarznie ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Reklamy Google
Post
Online
Avatar u�ytkownika

Dołączył(a): 6 kwi 2008, o 22:00
PostNapisane: 24 lut 2011, o 21:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2009, o 09:28
Posty: 9261
Lokalizacja: Mława
Płeć: Chłopak
Ostrzezenia: (0%)
Online: 56d 1h 25m 44s
Podziękował : 31 razy
Otrzymał podziękowań: 586 razy
auto: Vario't
3.1 Zdalne sterowanie Cordoba, Ibiza.

3.1.1 Zdalne sterowanie falami poczerwieni.

- Włożyć jeden z kluczyków do zamka drzwi kierowcy.
- Przekręcić kluczyk w celu zamknięcia zamka drzwi i przytrzymać w tej pozycji co najmniej 5 sek.
- Przekręcić kluczyk 3 razy w kierunku otwarcia zamka drzwi i uaktywnienia systemu.
- Wyjąć kluczyk i skierować w kierunku lusterka wstecznego.
- Nacisnąć przycisk zamykający zamek i przytrzymać, następnie nacisnąć przycisk otwierający 3 razy.
- Puścić przycisk zamykający. Dioda znajdująca się w kluczyku powinna zacząć mrugać. Jeśli kod kluczyka zostanie przyjęty przez moduł sterujący zadziała zamek centralny.
- Przez następne 20 sek. Istnieje możliwość zaprogramowania drugiego kluczyka.

3.1.2 Zdalne sterowanie falami radiowymi modele do 1999.

- Włączyć zapłon na krócej niż 5 sek.
- Wyjąć kluczyk ze stacyjki
- Nacisnąć przycisk zamykający.
- Nacisnąć przycisk otwierający 3 razy.
- Puścić przycisk zamykający. Jeśli kod kluczyka zostanie przyjęty przez moduł sterujący zadziała zamek centralny.

3.1.3 Zdalne sterowanie falami radiowymi modele od 1999.

- Włączyć zapłon na krócej niż 5 sek.
- Wyjąć kluczyk ze stacyjki
- Nacisnąć przycisk otwierający.
- Nacisnąć przycisk zamykający 3 razy.
- Puścić przycisk otwierający. Jeśli kod kluczyka zostanie przyjęty przez moduł sterujący zadziała zamek centralny.

Obrazek
Widac? No i zeby nie bylo ze sie nie programuje



Za ten post autor Marianoo otrzymał podziękowanie od _Piotr_
  Ocena: 4.35%
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lut 2011, o 22:52 
Offline
Uzytkownik
Uzytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 paź 2010, o 10:45
Posty: 74
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Chłopak
Ostrzezenia: (0%)
Online: 13h 29m 37s
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 1 raz
auto: Seat Ibiza II FL 2000rok, 1,4 MPI
eletec napisał(a):
matt-holla to musisz z tym zrobić porządek bo znowu przymarznie ;-)


rozkrecilem zamek i go przeczyscilem i zakonserwowalem. Mam nadzieje, ze nie bedzie juz takich problemow :)



Za ten post autor matt-holla otrzymał podziękowanie od steinus
  Ocena: 4.35%
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 mar 2011, o 16:41 
Offline
Uzytkownik
Uzytkownik

Dołączył(a): 7 gru 2010, o 16:12
Posty: 10
Płeć: Obojniak
Ostrzezenia: (0%)
Online: 1h 21m 45s
Podziękował : 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
auto: seat ibiza
Czesc wszystkim
Jak zwykle mam problem z moja ibi :(
to ze mi pilot nie dzial to juz sie przyzwyczaiłem :) nie da sie go zaprogramowac nawet vagiem bo znajomy sprawdzał, pewnie pilot padl.
Ale wracajac do kwesti zepsul mi sie centralny zamek myslalem ze to moze bezpiecznik ale nie ehhh
Problem wyglada nastepujaco nie działa otwieranie drzwi kluczykiem w zamku centralny nie reaguje i rygiel sie nie podnosi Zamykanie działa.O dziwo jak sa dzwi otwarte wszystko działa i zamykanie i otwieranie
co moze byc przyczyna tego


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 mar 2011, o 10:17 
Offline
Uzytkownik
Uzytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 mar 2009, o 11:41
Posty: 270
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć: Chłopak
Ostrzezenia: (0%)
Online: 4d 22h 6m 6s
Podziękował : 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy
auto: ibiza i vario
Chłopaki jest kolejny problem z naszym nowym nabytkiem :-D Przejrzałem kilka stron tego tematu, ale 43 strony ciężko przejrzeć w robocie. ;-)

Proszę o podpowiedzi od czego zacząć:

Problem:
Przekręcam kluczyć w drzwiach od strony kierowcy - pompka nie reaguje otwierają się tylko drzwi kierowcy. Otwieram od pasażera - otwiera się wszystko oprócz drzwi kierowcy. Zamykam od pasażera drzwi się zamykają od kierowcy nie i pompka pompuje pompuje, aż wyłącza ją wyłącznik czasowy. Zapewne jest gdzieś dziura w przewodzie do drzwi kierowcy, ale:

ibiza 3 drzwiowa

Pytania:
1. Czy możliwe, że przewód powietrzny powiedzmy urwał się na przejściu buda - drzwi?
2. Czy prawdopodobniej urwał się przy klamce?
3. Czy możliwe, że przerwany jest tylko przewód trójnik-drzwi kierowcy?
Cytuj:
Przewód idzie prawą stroną auta i na wysokości ok.połowy siedzenia pasażera jest założony trójnik z którego wychodzi przewód na drzwi kierowcy.

4. Czy przy klamce jest jakieś sterowanie elektryczne pompką centralnego?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 mar 2011, o 14:55 
Offline
Uzytkownik
Uzytkownik

Dołączył(a): 10 maja 2010, o 07:32
Posty: 25
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Obojniak
Ostrzezenia: (0%)
Online: 4d 11h 24m 19s
Podziękował : 1 raz
Otrzymał podziękowań: 1 raz
auto: była IBIZA 1998 1.9 TDI GT AFN jest Octavia II 2.0TDI
Hej,

nie koniecznie przy przewodzie do dzrwi kierowcy jest dziura, klape i wlew paliwa ci otwiera??
u mnie nie otwieralo i okazała się nieszczelnośc wokół dzyndzla przy wlewie paliwa, wymiana dorobionej gumki i teraz działa wszystko.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 mar 2011, o 18:28 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lip 2009, o 08:40
Posty: 3869
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Chłopak
Ostrzezenia: (0%)
Online: 15d 5h 18m 12s
Podziękował : 35 razy
Otrzymał podziękowań: 235 razy
auto: IBIZA 2.0 GTI 2E
Sterowanie przy klamce jest kontaktronem.Ten trójnik o którym pisałem co zacytowałeś lubi się wypinać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 mar 2011, o 22:07 
Offline
Uzytkownik
Uzytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 mar 2009, o 11:41
Posty: 270
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć: Chłopak
Ostrzezenia: (0%)
Online: 4d 22h 6m 6s
Podziękował : 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy
auto: ibiza i vario
odłączyłem akumulator i po ponownym podłączeniu, pompka przestała się już całkiem włączać (po przekręceniu kluczyka) = nieszczelności w układzie. Piszę przede wszystkim o stronie kierowcy, ponieważ przed odłączeniem aku nie działały tylko drzwi kierowcy. Korek wlewu, klapa, drzwi pasażera się zamykały.

eletec co to oznacza, że klamka jest kontaktronem? Z elektryki jestem zupełnie lewy. Korzystając z google wiem co to jest kontaktron, ale jak to się odnosi do klamki?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 mar 2011, o 23:07 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lip 2009, o 08:40
Posty: 3869
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Chłopak
Ostrzezenia: (0%)
Online: 15d 5h 18m 12s
Podziękował : 35 razy
Otrzymał podziękowań: 235 razy
auto: IBIZA 2.0 GTI 2E
Takim mini włącznikiem czyli mikro switchem a nie kontaktronem który podczas pisania trzymałem w łapie i mi się pomyliło.Jak jest nieszczelność to pompa się nie włączy więcej niż raz po odpięciu i podpięciu zasilania.Jest to zabezpieczenie aby pompy nie uszkodzić.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 mar 2011, o 11:50 
Offline
Uzytkownik
Uzytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lut 2011, o 18:47
Posty: 8
Płeć: Obojniak
Ostrzezenia: (0%)
Online: 2h 33m 36s
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
auto: Seat ibiza IV
Witam.
W drzwiach od strony pasażera nie działa centralka(z kluczyka i z pilota). ;/ Zamek na 100% dobry (dziś podpinany pod drzwi kierowcy). Elektryk po sprawdzeniu przewodów powiedział, że to wina modułu komfortu. Pojechałem na szrot i dopadłem moduł ze Skody Fabi o nr 6Q0 959 433 A. W ibizie mam 6Q0 959 433 E ale koncówka pasowała;) Po sprawdzeniu centralny zamek zachowywał sie identycznie jak na starym module- centralny zamek prócz drzwi pasażera, domykanie szyb... I tutaj rodzi się pytanie... Co jeszcze może być zepsute/ co jeszcze sprawdzić?? Skończyły mi sie już pomysły. Pozostaje tylko jedno- POMOCY!!! :-?

Ibiza 6L 2003.

-- mniej niż minutę temu --

hmm... czy drzwi od strony kierowcy mogą mieć z tym jakiś związek ???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 mar 2011, o 19:49 
Offline

Dołączył(a): 30 sty 2011, o 21:03
Posty: 4
Płeć: Chłopak
Ostrzezenia: (0%)
Online: 18m 22s
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
auto: Seat Ibiza '02 r. 1.9 100 KM
witam mam ibize 2002r- 1.9 tdi 100km pompowtryski dzisiaj jak chcialem otworzyc samochod kluczykiem(pilotem) samochod sie nie otworzyl dodam ze nie swiaci sie lampka podczas wciskania na pilocie co musze zrobic czy wystarczy wymienic baterie czy co innego prosze o pomoc tu na forum lub na adres arekkk100@interia.pl prosze o pomoc pozdrawiam ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 mar 2011, o 20:00 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lip 2009, o 08:40
Posty: 3869
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Chłopak
Ostrzezenia: (0%)
Online: 15d 5h 18m 12s
Podziękował : 35 razy
Otrzymał podziękowań: 235 razy
auto: IBIZA 2.0 GTI 2E
Najpierw wymiana baterii ,a jeżeli to nie pomoże przyczyny trzeba szukać w mikroswitchach.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 mar 2011, o 20:05 
Offline
Uzytkownik
Uzytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2009, o 16:33
Posty: 156
Płeć: Chłopak
Ostrzezenia: (0%)
Online: 10h 3m 43s
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 0 raz
auto: 6L 05' 1.9TDI
luky napisał(a):
Witam.
W drzwiach od strony pasażera nie działa centralka(z kluczyka i z pilota). ;/ Zamek na 100% dobry (dziś podpinany pod drzwi kierowcy). Elektryk po sprawdzeniu przewodów powiedział, że to wina modułu komfortu. Pojechałem na szrot i dopadłem moduł ze Skody Fabi o nr 6Q0 959 433 A. W ibizie mam 6Q0 959 433 E ale koncówka pasowała;) Po sprawdzeniu centralny zamek zachowywał sie identycznie jak na starym module- centralny zamek prócz drzwi pasażera, domykanie szyb... I tutaj rodzi się pytanie... Co jeszcze może być zepsute/ co jeszcze sprawdzić?? Skończyły mi sie już pomysły. Pozostaje tylko jedno- POMOCY!!! :-?

Ibiza 6L 2003.

-- mniej niż minutę temu --

hmm... czy drzwi od strony kierowcy mogą mieć z tym jakiś związek ???


skoro zamek działa, to sprawdzaj przewody, wtyczki itp. gdzieś musi być coś nie tak. Zrób sobie taki mierniczek typu zarówka 12V z przewodami i włóż je do wtyczki (w odpowiednie dziurki, ale nie pytaj które bo nie pamiętam niestety, raczej jakieś grubsze kabelki to będą) która przychodzi do zamka i sprobuj zamknać bądź otworzyć i zobaczysz czy miga (tzn. czy w ogole dochodzi tam napięcie, bo zwykłym miernikiem cyfrowym tego nie stwierdzisz)

Moduł podejrzewałbym na samym końcu... a drzwi kierowcy raczej nic do tego nie mają

arekkk100 napisał(a):
witam mam ibize 2002r- 1.9 tdi 100km pompowtryski dzisiaj jak chcialem otworzyc samochod kluczykiem(pilotem) samochod sie nie otworzyl dodam ze nie swiaci sie lampka podczas wciskania na pilocie co musze zrobic czy wystarczy wymienic baterie czy co innego prosze o pomoc tu na forum lub na adres arekkk100@interia.pl prosze o pomoc pozdrawiam


prawdopodobnie bateria, po wymianie pewnie bedziesz musiał adoptować kluczyk w centralce ale to już było wiele razy opisywane


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 mar 2011, o 20:06 
Offline

Dołączył(a): 30 sty 2011, o 21:03
Posty: 4
Płeć: Chłopak
Ostrzezenia: (0%)
Online: 18m 22s
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
auto: Seat Ibiza '02 r. 1.9 100 KM
dzieki a mozesz mi powiedziec jakie to sa baterie ;p

-- mniej niż minutę temu --

a i czy trudno sie wymienia te baterie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 mar 2011, o 09:05 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lip 2009, o 08:40
Posty: 3869
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Chłopak
Ostrzezenia: (0%)
Online: 15d 5h 18m 12s
Podziękował : 35 razy
Otrzymał podziękowań: 235 razy
auto: IBIZA 2.0 GTI 2E
To są 2 baterie 3V jedna pod drugą ale jaki symbol to musiał byś sprawdzić rozbierając pilota.To będą albo 2016 albo 2025.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 mar 2011, o 19:43 
Offline
Uzytkownik
Uzytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lis 2010, o 09:23
Posty: 15
Lokalizacja: Legnica
Płeć: Chłopak
Ostrzezenia: (0%)
Online: 9h 7m 50s
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
auto: Seat Ibiza II 1994r 1.6 75KM
Witam mam problem z podłączeniem centralnego zamka do alarmu, samych siłowników, kupiłem siłownik, znalazłem centralkę alarmu w moim samochodzie Seat Ibiza, okazało się że alarm zamontowany w nim to Master zrobiłem nawet foto podglądowe Obrazek I mam taki problem że nie wiem jak podłączyć te siłowniki, z wolnych kabli mam brązowy, pomarańczowy, fioletowy. Poszukałem schematu na necie ale nie znalazłem, jedyne co znalazłem to tylko opis poszczególnych kabli:
Opis przewodów.
1. Przewód różowy. Wejście + 12V po załączeniu stacyjki.
Napięcie nie może zanikać przy włączonym rozruszniku.
2. Przewód brązowy. Sterowanie centralnego zamka (minus) - zamykanie.
3. Przewód zielony. Wyjście zasilające do syreny w momencie wyzwolonego alarmu (+12V, max 1,5A).
4. Przewód czerwony z bezpiecznikiem (główne zasilanie) podłączyć do skrzynki bezpiecznikowej (przed bezpiecznikami) lub do zacisku „+” akumulatora
5. Przewód żółty. Wyjście zasilające do kierunkowskazów (bezpiecznik 7,5A).
6. Przewód czarny, masowy najlepiej podłączyć do tzw. punktu masowego karoserii (śruba z nakrętką).
7. Przewód niebieski - wejście masowe, podłączyć do wyłączników masowych wewnątrz pojazdu oraz do wyłączników przedniej i tylnej pokrywy.
8. Kontrolka LED.
9. Przewód pomarańczowy. Sterowanie centralnego zamka (minus) - otwieranie.
10. Przewód żółty. Wyjście zasilające do kierunkowskazów (bezpiecznik 7,5A).
I teraz moje pytanie do was jak to podłączyć, żeby przy wciśnięciu przycisku na pilocie otwierały mi się zamki / zamykały ?? Bo coś nie mogę tego rozkminić podłączam i nie działa... :( Jeszcze napiszę że przez te kombinacje zepsułem już jeden siłownik :(
Dodam jeszcze że siłowniki mam te z dwoma kablami (slave)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 mar 2011, o 21:04 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lip 2009, o 08:40
Posty: 3869
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Chłopak
Ostrzezenia: (0%)
Online: 15d 5h 18m 12s
Podziękował : 35 razy
Otrzymał podziękowań: 235 razy
auto: IBIZA 2.0 GTI 2E
Tak się nie da!!! Trzeba zbudować układ na przekaźnikach lub kupić centralkę sterującą.Na moje oko już uwaliłeś wyjścia w alarmie.Z alarmu idzie impuls masy 0,2 sekundy 250mA a siłownik pobiera duuuuuuuzo więcej.Więc trzeba zastosować dodatkową centralkę http://allegro.pl/centralka-sterownik-z ... 09746.html jak z tego linku lub wziąść 2 przekaźniki 10A i się pobawić.Jak zdecydujesz się na opcję 2 to daj cynk a narysuję ci schemat ;-)Trzeba tylko najpierw sprawdzić czy nie jest uwalone wyjście z alarmu czyli zamykanie -12V na brązowym ,otwieranie -12V na pomarańczowym.Sprawdzamy to miernikiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 mar 2011, o 21:36 
Offline
Uzytkownik
Uzytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lis 2010, o 09:23
Posty: 15
Lokalizacja: Legnica
Płeć: Chłopak
Ostrzezenia: (0%)
Online: 9h 7m 50s
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
auto: Seat Ibiza II 1994r 1.6 75KM
Sprawdzę jutro te wyjścia w alarmie i napisze co i jak, ale teraz tak patrze na alledrogo że przepłaciłem za swoje siłowniki... :oops:

-- mniej niż minutę temu --

Więc sprawdziłem te wyjścia w alarmie, sprawdzałem żarówką bo nie miałem miernika, i okazało się że nie ma impulsu masy. Podłączyłem żarówkę tak że minusa dałem do jednego z tych kabli co idzie od centralki alarmu, a plusa do plusa z aku i naciskałem na pilota i nie świeciła żarówka, sprawdzałem tak oba kable. Co w takim wypadku ?? Da się to jakoś naprawić ?? Myślę że ja raczej tego nie zepsułem, tylko już takie było...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 mar 2011, o 10:25 
Offline
Uzytkownik
Uzytkownik

Dołączył(a): 14 mar 2011, o 09:38
Posty: 333
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Płeć: Chłopak
Ostrzezenia: (0%)
Online: 12d 23h 32m 19s
Podziękował : 8 razy
Otrzymał podziękowań: 11 razy
auto: Ibiza 2002 ATD 101km
Mam pewien problem. Jak nacisnę na kluczyku otwarcie drzwi to ten dzyndzel w drzwiach nie do końca się wysuwa. Co za tym idzie drzwi od kierowcy otwieram tak jak by na 2 razy, czyli raz i haczą i wtedy trzeba jeszcze raz klamkę pociągnąć żeby się otwarły. Jak otworze kluczykiem to dzyndzel tez się nie wysuwa, ale drzwi się normalnie otwierają. Natomiast w żadnej konfiguracji, nie ważne czy kluczykiem od kierowcy czy guziczkiem na kluczyku, drzwi pasażera nie otwierają się, muszę najpierw wejść i nacisnąć guziczek kluczyka przy łokietniku. Sprawa klapy jest taka że nie zamyka się. Jak ja chwycę za rant to cala się rusza góra-dół na zamku, muszę z całej siły trzasnąć żeby się zamknęła i to czasami nie działa. Ogólnie kluczyk w zamkach chodzi trochę ciężko.
Ogólnie mój problem to problem zamków. Może ktoś coś podobnego miał i przechodził.
Ibiza 2002 6L
1.9 TDI
3 - drzwiowa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 mar 2011, o 12:40 
Offline
Uzytkownik
Uzytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 cze 2010, o 18:25
Posty: 66
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Płeć: Chłopak
Ostrzezenia: (0%)
Online: 1d 3h 40m 51s
Podziękował : 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
auto: Volkswagen Golf Mk IV 1,9TDI
witam wszystkich klubowiczów :) mam mały problem z centralę,otóż padła mi bateria w pilocie zaczęła świecić czerwona dioda w związku z tym pojechałem ją wymienić ale pilot już nie otwierał drzwi fachowiec próbował zaprogramować ten pilot ale nic z tego.Dałem samochód do innego i też nic nie zdziałał nie dawało mi to spokoju więc się nie poddałem znalazłem innego który zaczął kombinować podpiął auto pod vaga,nawet próbował z innego pilota czy to pójdzie ale nic z tego,powiedział mi tylko tyle ze prawdopodobnie jest jakiś problem w elektryce.Może ktoś miał taki sam problem w ibi 6l i z góry dziękuje za pomoc pozdrawiam :]
http://img835.imageshack.us/img835/9229/dsc00614r.jpg-->

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1711 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 86  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: szary825 i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Index Mapy strony Index Mapy strony RSS RSS Lista kanałów Lista kanałów
Powered by phpBB ® Forum Software © phpBB Group